Garantie en klachten

Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch kan het voorkomen dat er een bestelling defect raakt tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorgdragen voor reparatie of vervanging.

Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar martiene@taartboekenthee.nl. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Veel thee(pakketten) in de aanbieding

Thee heeft (helaas) een houdbaarheidsdatum. Nu is het mooie van thee is dat het na het verstrijken van de houdbaarheidsdatum niet meteen niet meer te drinken is.  Het is nog steeds prima te drinken! Het kan op den duur zijn dat de smaak iets verandert, maar in principe blijft de thee prima, zolang het donker en droog bewaard wordt. 

Daarom zit er op heel veel thee 10% korting en op veel theepakketten 10 tot 20% korting!

Mocht je graag een pakket willen dat een langere houdbaarheidsdatum heeft, stuur me dan even een berichtje. De pakketten zijn gemakkelijk aan te passen met thee met een langere houdbaarheidsdatum.

© 2020 - 2022 Taart, Boek en Thee | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel